1.1. Підтримка Інтернет-магазину виконується компанією ФОП Гаврилюк М. Б., відповідно до Законодавства України, в тому числі і Закону "Про захист прав споживачів".
1.2. Термінологія Інтернет-Магазин - засіб для представлення або реалізації товару, робіт або послуг шляхом здійснення електронної угоди. Електронна угода - дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та зобов'язань, здійснена з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем; Покупець - особа, яка користується послугами Інтернет-магазину. Продавець-консультант-людина, що надає консультації в підборі потрібного товару в Інтернет-магазині. Реєстрація- це вказівка особистих даних в спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину і Покупця. Кошик - перелік товарів, які Покупець планує придбати. В Кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення. Замовлення -належно оформлений запит Покупця, який включає в себе перелік товарів, обраних в каталозі Інтернет-магазину, який є актом прийняття рішення про покупку. Рахунок -це документ, який направляється Покупцю, що засвідчує прийняте Інтернет-магазином замовлення, визначає його кінцеву вартість, і є підставою для оплати за замовлення.
2. Прийом замовлень
2.1. Обробка замовлень та консультації - щодня з 9:00 до 17:00. Онлайн - цілодобово. 2.2. Замовлення, обробляється на наступний робочий день після оплати. 2.3. Виконання замовлення (доставка) протягом 2-4 робочих днів. 2.4.Внести зміни можна тільки в неоплачене замовлення.
3. Співробітництво
3.1 Інтернет-магазин співпрацює з роздрібним та оптовим покупцем. 3.2 Інтернет-магазин не приймає і не здійснює доставку замовлень, отриманих від суб'єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані та територіях Донецької та Луганської областей,що не підконтрольні Україні і не здійснили відповідну перереєстрацію нового місця знаходження на підконтрольних Україні територіях.
Політика конфіденційності
4. Законодавча база
4.1. Відносини між Покупцем та Інтернет-магазином регулюються відповідно до законодавства України, а саме: * Законом «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р № 675-VIII * Законом "Про захист прав споживачів" від 12.05.91 №1023-XII, * Постановою КМУ від 19.03.1994 р. N 172 про Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню). * Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ № 833 від 15.06.2006 р, з наступними змінами і доповненнями; * Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 103; * Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р .. № 104, зі змінами від 23.01.2018 р. Наказ № 80;
5. Конфіденційність і захист персональної інформації
5.1 Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України "Про захист персональних даних" від 01.06.2011. 5.2 Відповідно до Закону, при реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно з метою, необхідних для оформлення замовлення і роботи з Покупцем. 5.3 Інтернет-магазин зобов'язується не передавати персональні дані Покупця і доступ до них третім особам, публікувати та використовувати інформацію з метою, що не відповідає діям Інтернет-магазину.
6. Інші умови
6.1 Здійснюючи покупку через Інтернет-магазин, дані умови є договором про купівлю-продаж між ФОП Гаврилюк М. Б. і Покупцем. 6.2 З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця і фірми юридично захищені і охороняються законодавством України. 6.3 Інтернет-магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на сайті.
Політика повернення
7. Елементи відносин Покупець - Інтернет-магазин
7.1. Вибір товару 7.1.1. Покупець має право: Отримати вичерпну інформацію і відповіді на питання про товар від Продавця-консультанта. Дізнатися про переваги, порівняти, прийняти власне рішення. 7.1.2. Покупець зобов'язаний: * Повідомити Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про вагу, зріст, інші істотні особливості вибору необхідних для об'єктивного консультування. * У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе всю майнову відповідальність, яка може виникнути в процесі купівлі-продажу товару. 7.1.3 Продавець-консультант має право: * У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе відповідальності, за можливі негативні наслідки придбання товару, який не відповідає його запитам. 7.1.4. Продавець-консультант зобов'язаний надати максимально точну і об'єктивну консультацію: * про асортимент товарів Інтернет-магазину; * про особливості товару, обраного Покупцем; * про відповідність обраного товару суб'єктивним вимогам (інформація про особливості, викладених Покупцем, див. п 5.1.2 і п.5.1.3)
7.2. Оформлення Замовлення
7.2.1. Оформлення Замовлення проводиться виконанням Реєстрації та оформлення Замовлення через Кошик або шляхом замовлення по телефону. 7.2.2. Покупець зобов'язаний: * Зареєструватися, заповнивши Форму реєстрації покупця. * У форму потрібно ввести такі дані: * Електронну пошту покупця (e-mail) * Прізвище, ім'я * Телефон (мобільний, стаціонарний) * Адреса: Область, місто (селище, село) 7.2.1. При замовленні по телефону, повідомити реєстраційну інформацію: ПІБ, електронну адресу, контактний телефон. 7.2.3. Інтернет-магазин зобов'язаний: * Підтвердити реєстрацію Покупця відправкою листа на вказану адресу електронної пошти, за умови коректного заповнення обов'язкових полів для реєстрації. Електронне інформування необхідно, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені в правильності введених даних і для виключення помилок при виконанні Замовлення * При здійсненому замовленні, зв'язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 9:00 до 17:00) і підтвердити замовлення, можливість його виконання, повідомити терміни доставки і надати Рахунок для оплати. * Після отриманої оплати на поточний рахунок, зв'язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 8:00 до 17:00) і підтвердити отримання оплати і повідомити уточнені терміни доставки. P.S. У разі ненадходження оплати на поточний рахунок Інтернет-магазину по закінченню терміну дії Рахунку, Замовлення Покупця вважається анульованим. Після оформлення відвантаження Замовлення в транспортній компанії, повідомити номер товаро-транспортної накладної Покупцеві. 7.2.4 Відповідальність Інтернет-магазину: * Інтернет-магазин не несе відповідальність за помилки Покупця і наслідки неправильної інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації. * Інтернет-магазин не несе відповідальність за відправлення не отримані Покупцем в транспортній компанії («Нова пошта») (після закінчення терміну зберігання). * Інтернет-магазин не може змінити ціну товару, після оформлення Замовлення Покупцем 7.2.5 Відповідальність Покупця: * У разі неправильності / неточності інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації, Покупець несе всі витрати, пов'язані з невірним зазначенням адреси та інших даних. * У разі відмови від замовлення, після його передачі Інтернет-магазином в транспортну компанію («Нова пошта»), вартість доставки в обидві сторони оплачує Покупець. 7.2.6 Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари і послуги, використовуючи дані, вказані при реєстрації. У разі, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися в контакт-центр інтернет-магазину з проханням відключити її.
8. Доставка і оплата
8.1 Доставка 8.1.1 Інтернет-магазин здійснює доставку замовлення Покупця протягом 2-4 робочих днів з моменту 100% оплати за замовлення, окрім неділі. 8.1.2 Доставка продукції здійснюється перевізником «Нова пошта» до ГРУЗОВОГО складу перевізника. 8.1.3 При отриманні замовлення ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте пакет. Якщо у Вас виникнуть претензії до її цілісності або стану продукції, складіть акт з представником компанії «Нова пошта». 8.1.4 У разі відсутності претензій до продукції, Покупець зобов'язується підписати видаткову накладну на товар із зазначенням П.І.Б., і передати представнику «Нової пошти» для здійснення повернення документів Інтернет-магазину.
8.2 Оплата 8.2.1 Після оформлення Замовлення і підтвердження Продавцем-консультантом можливості його виконання, Покупець отримує на свою зареєстровану електронну адресу Рахунок. На підставі Рахунки Покупець здійснює оплату замовлення в гривнях на вказаний в документі поточний рахунок Інтернет-магазину, на умовах 100% передоплати за замовлення. 8.2.2 При заповненні реквізитів для оплати обов'язково вкажіть в полі «Призначення платежу» номер, дату рахунку і ПІБ Покупця. Після надходження коштів на рахунок Інтернет-магазину Ваше замовлення буде доставлено на протязі 4 робочих днів.