Умови роботи Інтернет-магазину

1. Загальні положення та термінологія

1.1. Підтримка Інтернет-магазину виконується компанією ФОП Гаврилюк М. Б., відповідно до Законодавства України, в тому числі і Закону "Про захист прав споживачів".

1.2. Термінологія
Інтернет-Магазин - засіб для представлення або реалізації товару, робіт або послуг шляхом здійснення електронної угоди. Електронна угода - дія особи, спрямована на набуття, зміну або припинення цивільних прав та зобов'язань, здійснена з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем;
Покупець - особа, яка користується послугами Інтернет-магазину.
Продавець-консультант-людина, що надає консультації в підборі потрібного товару в Інтернет-магазині.
Реєстрація- це вказівка особистих даних в спеціальній формі, завдяки якій здійснюється взаємодія Інтернет-магазину і Покупця.
Кошик - перелік товарів, які Покупець планує придбати. В Кошику можна вносити зміни до оформлення Замовлення.
Замовлення -належно оформлений запит Покупця, який включає в себе перелік товарів, обраних в каталозі Інтернет-магазину, який є актом прийняття рішення про покупку.
Рахунок -це документ, який направляється Покупцю, що засвідчує прийняте Інтернет-магазином замовлення, визначає його кінцеву вартість, і є підставою для оплати за замовлення.

2. Прийом замовлень

2.1. Обробка замовлень та консультації - щодня з 9:00 до 17:00. Онлайн - цілодобово.
2.2. Замовлення, обробляється на наступний робочий день після оплати.
2.3. Виконання замовлення (доставка) протягом 2-4 робочих днів.
2.4.Внести зміни можна тільки в неоплачене замовлення.

3. Співробітництво

3.1 Інтернет-магазин співпрацює з роздрібним та оптовим покупцем.
3.2 Інтернет-магазин не приймає і не здійснює доставку замовлень, отриманих від суб'єктів підприємницької діяльності, які зареєстровані та територіях Донецької та Луганської областей,що не підконтрольні Україні і не здійснили відповідну перереєстрацію нового місця знаходження на підконтрольних Україні територіях.
Політика конфіденційності
4. Законодавча база

4.1. Відносини між Покупцем та Інтернет-магазином регулюються відповідно до законодавства України, а саме:
* Законом «Про електронну комерцію» від 03.09.2015 р № 675-VIII
* Законом "Про захист прав споживачів" від 12.05.91 №1023-XII,
* Постановою КМУ від 19.03.1994 р. N 172 про Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
* Порядком провадження торговельної діяльності та правилами торговельного обслуговування на ринку споживчих товарів, затвердженого постановою КМУ № 833 від 15.06.2006 р, з наступними змінами і доповненнями;
* Правилами продажу товарів на замовлення та поза торговельними або офісними приміщеннями, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р. № 103;
* Правилами роздрібної торгівлі непродовольчими товарами, затвердженими наказом Мінекономіки України від 19.04.2007 р .. № 104, зі змінами від 23.01.2018 р. Наказ № 80;

5. Конфіденційність і захист персональної інформації

5.1 Конфіденційність інформації, яка була надана Покупцем Інтернет-магазину, охороняється Законом України "Про захист персональних даних" від 01.06.2011.
5.2 Відповідно до Закону, при реєстрації на сайті Інтернет-магазину Покупець дає згоду на обробку та використання своїх персональних даних виключно з метою, необхідних для оформлення замовлення і роботи з Покупцем.
5.3 Інтернет-магазин зобов'язується не передавати персональні дані Покупця і доступ до них третім особам, публікувати та використовувати інформацію з метою, що не відповідає діям Інтернет-магазину.

6. Інші умови

6.1 Здійснюючи покупку через Інтернет-магазин, дані умови є договором про купівлю-продаж між ФОП Гаврилюк М. Б. і Покупцем.
6.2 З моменту прийняття рішення про покупку, сторони Покупця і фірми юридично захищені і охороняються законодавством України.
6.3 Інтернет-магазин залишає за собою право розширювати і скорочувати товарну пропозицію на сайті.
Політика повернення
7. Елементи відносин Покупець - Інтернет-магазин

7.1. Вибір товару
7.1.1. Покупець має право:
Отримати вичерпну інформацію і відповіді на питання про товар від Продавця-консультанта.
Дізнатися про переваги, порівняти, прийняти власне рішення.
7.1.2. Покупець зобов'язаний:
* Повідомити Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про вагу, зріст, інші істотні особливості вибору необхідних для об'єктивного консультування.
* У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе всю майнову відповідальність, яка може виникнути в процесі купівлі-продажу товару.
7.1.3 Продавець-консультант має право:
* У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе відповідальності, за можливі негативні наслідки придбання товару, який не відповідає його запитам.
7.1.4. Продавець-консультант зобов'язаний надати максимально точну і об'єктивну консультацію:
* про асортимент товарів Інтернет-магазину;
* про особливості товару, обраного Покупцем;
* про відповідність обраного товару суб'єктивним вимогам (інформація про особливості, викладених Покупцем, див. п 5.1.2 і п.5.1.3)

7.2. Оформлення Замовлення

7.2.1. Оформлення Замовлення проводиться виконанням Реєстрації та оформлення Замовлення через Кошик або шляхом замовлення по телефону.
7.2.2. Покупець зобов'язаний:
* Зареєструватися, заповнивши Форму реєстрації покупця.
* У форму потрібно ввести такі дані:
* Електронну пошту покупця (e-mail)
* Прізвище, ім'я
* Телефон (мобільний, стаціонарний)
* Адреса: Область, місто (селище, село)
7.2.1. При замовленні по телефону, повідомити реєстраційну інформацію: ПІБ, електронну адресу, контактний телефон.
7.2.3. Інтернет-магазин зобов'язаний:
* Підтвердити реєстрацію Покупця відправкою листа на вказану адресу електронної пошти, за умови коректного заповнення обов'язкових полів для реєстрації. Електронне інформування необхідно, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені в правильності введених даних і для виключення помилок при виконанні Замовлення
* При здійсненому замовленні, зв'язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 9:00 до 17:00) і підтвердити замовлення, можливість його виконання, повідомити терміни доставки і надати Рахунок для оплати.
* Після отриманої оплати на поточний рахунок, зв'язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 8:00 до 17:00) і підтвердити отримання оплати і повідомити уточнені терміни доставки.
P.S. У разі ненадходження оплати на поточний рахунок Інтернет-магазину по закінченню терміну дії Рахунку, Замовлення Покупця вважається анульованим.
Після оформлення відвантаження Замовлення в транспортній компанії, повідомити номер товаро-транспортної накладної Покупцеві.
7.2.4 Відповідальність Інтернет-магазину:
* Інтернет-магазин не несе відповідальність за помилки Покупця і наслідки неправильної інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації.
* Інтернет-магазин не несе відповідальність за відправлення не отримані Покупцем в транспортній компанії («Нова пошта») (після закінчення терміну зберігання).
* Інтернет-магазин не може змінити ціну товару, після оформлення Замовлення Покупцем
7.2.5 Відповідальність Покупця:
* У разі неправильності / неточності інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації, Покупець несе всі витрати, пов'язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.
* У разі відмови від замовлення, після його передачі Інтернет-магазином в транспортну компанію («Нова пошта»), вартість доставки в обидві сторони оплачує Покупець.
7.2.6 Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари і послуги, використовуючи дані, вказані при реєстрації.
У разі, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися в контакт-центр інтернет-магазину з проханням відключити її.

8. Доставка і оплата

8.1 Доставка
8.1.1 Інтернет-магазин здійснює доставку замовлення Покупця протягом 2-4 робочих днів з моменту 100% оплати за замовлення, окрім неділі.
8.1.2 Доставка продукції здійснюється перевізником «Нова пошта» до ГРУЗОВОГО складу перевізника.
8.1.3 При отриманні замовлення ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте пакет. Якщо у Вас виникнуть претензії до її цілісності або стану продукції, складіть акт з представником компанії «Нова пошта».
8.1.4 У разі відсутності претензій до продукції, Покупець зобов'язується підписати видаткову накладну на товар із зазначенням П.І.Б., і передати представнику «Нової пошти» для здійснення повернення документів Інтернет-магазину.

8.2 Оплата
8.2.1 Після оформлення Замовлення і підтвердження Продавцем-консультантом можливості його виконання, Покупець отримує на свою зареєстровану електронну адресу Рахунок.
На підставі Рахунки Покупець здійснює оплату замовлення в гривнях на вказаний в документі поточний рахунок Інтернет-магазину, на умовах 100% передоплати за замовлення.
8.2.2 При заповненні реквізитів для оплати обов'язково вкажіть в полі «Призначення платежу» номер, дату рахунку і ПІБ Покупця.
Після надходження коштів на рахунок Інтернет-магазину Ваше замовлення буде доставлено на протязі 4 робочих днів.

E-mail: finance.orgflora@gmail.com
Телефон: +380 97 499 44 00

КАРПАТСЬКА КОЛЕКЦІЯ

натуральні продукти карпат
Цілющі фіточаї СОК «Чиста Флора» – додають людям не тільки насолоду, але й запобігають від багатьох хвороб.
Виникли запитання? Залиште телефон і ми Вам зателефонуємо
Або зателефонуйте нам
8 097 832 33 75

Цей веб-сайт використовує файли cookie

OK
Made on
Tilda