7. Елементи відносин Покупець - Інтернет-магазин
7.1. Вибір товару
7.1.1. Покупець має право:
Отримати вичерпну інформацію і відповіді на питання про товар від Продавця-консультанта.
Дізнатися про переваги, порівняти, прийняти власне рішення.
7.1.2. Покупець зобов'язаний:
* Повідомити Продавцю-консультанту максимально точну інформацію про вагу, зріст, інші істотні особливості вибору необхідних для об'єктивного консультування.
* У разі повідомлення неточних і помилкових даних Продавцю-консультанту, Покупець несе всю майнову відповідальність, яка може виникнути в процесі купівлі-продажу товару.
7.1.3 Продавець-консультант має право:
* У разі отримання неточних і помилкових даних від самого Покупця, Продавець-Консультант не несе відповідальності, за можливі негативні наслідки придбання товару, який не відповідає його запитам.
7.1.4. Продавець-консультант зобов'язаний надати максимально точну і об'єктивну консультацію:
* про асортимент товарів Інтернет-магазину;
* про особливості товару, обраного Покупцем;
* про відповідність обраного товару суб'єктивним вимогам (інформація про особливості, викладених Покупцем, див. п 5.1.2 і п.5.1.3)
7.2. Оформлення Замовлення
7.2.1. Оформлення Замовлення проводиться виконанням Реєстрації та оформлення Замовлення через Кошик або шляхом замовлення по телефону.
7.2.2. Покупець зобов'язаний:
* Зареєструватися, заповнивши Форму реєстрації покупця.
* У форму потрібно ввести такі дані:
* Електронну пошту покупця (e-mail)
* Прізвище, ім'я
* Телефон (мобільний, стаціонарний)
* Адреса: Область, місто (селище, село)
7.2.1. При замовленні по телефону, повідомити реєстраційну інформацію: ПІБ, електронну адресу, контактний телефон.
7.2.3. Інтернет-магазин зобов'язаний:
* Підтвердити реєстрацію Покупця відправкою листа на вказану адресу електронної пошти, за умови коректного заповнення обов'язкових полів для реєстрації. Електронне інформування необхідно, щоб і Покупець, і Інтернет-магазин були впевнені в правильності введених даних і для виключення помилок при виконанні Замовлення
* При здійсненому замовленні, зв'язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 9:00 до 17:00) і підтвердити замовлення, можливість його виконання, повідомити терміни доставки і надати Рахунок для оплати.
* Після отриманої оплати на поточний рахунок, зв'язатися з Покупцем протягом робочого часу (з 8:00 до 17:00) і підтвердити отримання оплати і повідомити уточнені терміни доставки.
P.S. У разі ненадходження оплати на поточний рахунок Інтернет-магазину по закінченню терміну дії Рахунку, Замовлення Покупця вважається анульованим.
Після оформлення відвантаження Замовлення в транспортній компанії, повідомити номер товаро-транспортної накладної Покупцеві.
7.2.4 Відповідальність Інтернет-магазину:
* Інтернет-магазин не несе відповідальність за помилки Покупця і наслідки неправильної інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації.
* Інтернет-магазин не несе відповідальність за відправлення не отримані Покупцем в транспортній компанії («Нова пошта») (після закінчення терміну зберігання).
* Інтернет-магазин не може змінити ціну товару, після оформлення Замовлення Покупцем
7.2.5 Відповідальність Покупця:
* У разі неправильності / неточності інформації, зазначеної Покупцем при реєстрації, Покупець несе всі витрати, пов'язані з невірним зазначенням адреси та інших даних.
* У разі відмови від замовлення, після його передачі Інтернет-магазином в транспортну компанію («Нова пошта»), вартість доставки в обидві сторони оплачує Покупець.
7.2.6 Інтернет-магазин має право інформувати Покупця про свої товари і послуги, використовуючи дані, вказані при реєстрації.
У разі, якщо Покупець не має бажання отримувати таку інформацію, він завжди може звернутися в контакт-центр інтернет-магазину з проханням відключити її.
8. Доставка і оплата
8.1 Доставка
8.1.1 Інтернет-магазин здійснює доставку замовлення Покупця протягом 2-4 робочих днів з моменту 100% оплати за замовлення, окрім неділі.
8.1.2 Доставка продукції здійснюється перевізником «Нова пошта» до ГРУЗОВОГО складу перевізника.
8.1.3 При отриманні замовлення ретельно перевіряйте і акуратно відкривайте пакет. Якщо у Вас виникнуть претензії до її цілісності або стану продукції, складіть акт з представником компанії «Нова пошта».
8.1.4 У разі відсутності претензій до продукції, Покупець зобов'язується підписати видаткову накладну на товар із зазначенням П.І.Б., і передати представнику «Нової пошти» для здійснення повернення документів Інтернет-магазину.
8.2 Оплата
8.2.1 Після оформлення Замовлення і підтвердження Продавцем-консультантом можливості його виконання, Покупець отримує на свою зареєстровану електронну адресу Рахунок.
На підставі Рахунки Покупець здійснює оплату замовлення в гривнях на вказаний в документі поточний рахунок Інтернет-магазину, на умовах 100% передоплати за замовлення.
8.2.2 При заповненні реквізитів для оплати обов'язково вкажіть в полі «Призначення платежу» номер, дату рахунку і ПІБ Покупця.
Після надходження коштів на рахунок Інтернет-магазину Ваше замовлення буде доставлено на протязі 4 робочих днів.